Powered By Blogger

måndag 24 oktober 2016

Genitala



Göteborg 24 Oktober 2016 . 28 December vi närmar oss 2017 Nu 10 Augusti 2017 Nu 4 Januari 2018
Här skall jag Gamelius skriva om rekonstruktion och användande av stamceller vad det gäller det genitala och det egenmäktiga otillbörliga ingreppet som aldrig skulle utförts på mig såsom det gjordes jag hade en låg risk cancer Läkarna på urologen Sahlgrenska Göteborg var Ali Khatami  och Johan Stranne som opererade det skull aldrig opereras utan vänta och se .


Det är så det gjordes på mig som  Ali Khatami  och Johan Stranne utförde . Det förelåg att kunna utföra fullständig bilateral nervsparande ingrepp lämnat kvar dom neurovaskulära buntarna totalt i sin helhet till varje pris och så även spara all vävnad ända in till prostatan även så lämna sädes blåsorna kvar totalt i sin helhet även sädesledarna skulle vara kopplade.Jag William Gamelius gav ej mandat och tillåtelse till detta egenmäktiga otillbörliga utförande .Vid ett sammanträffande och samtal  förevisade jag denna bild Stranne nekade till till det vad bilden visade .
Bilden visar på en bred resektion . Det framkom sedermera i  journal att vad bilden visar var rickigt . Stranne ljög alltså för mig . Jag var inställd bara på att behandla den cancerogena prostatan som innehöll  3 små tumörer från pad 3 av 10 uttagna kolvar innehöll cancer 2,6 millimeter   så alltså skulle mina neurovaskulära buntar all vävnad in till prostatan och sädesblåsorna lämnas kvar totalt i sin helhet till varje pris ,ni förstår att jag Gamelius är himmels blå fly förbannad . Nu är det så att det går att rekonstruera . i min journal skriver Johan Stranne  vi har inga möjligheter att remittera det är en ren lögn det fans möjligheter. I min journal förekommer grova oriktigheter och rena lögner . Jag kommer att förevisa min journal i sin helhet där jag Gamelius har inskrivet veligheten och sanningarna som går i mot vad som är skrivet där i som är oriktiga felaktiga påstående och rena lögner  .Jag träffade operatörer samma dag som ingreppet skulle göras tiden tre till fem minuter , läkaren presenterade sig som Khatami  på urologen Sahlgrenska Göteborg Sverige mycket vad Khatami skrivet är felaktigheter och rena lögner . Johan Stranne har också skrivet felaktigheter lögner och även andra som jag skall namnge . Jag fick inga möjligheter att kontrollera Khatami vilka kunskaper färdigheter han besitter .  Vid samtal jag har haft senare med Stranne och Khatami så går dom i mot varandra i både tal och skrift .Jag kan nämna att vid sammanträffande med Khatami det första han säger till mig Stranne frågade om han skulle vara med på samtalet men Khatami ville inta ha Stranne med på samtalet så Khatami svarade Stranne nej jag vill ej ha med dig.Då kan man fråga sig varför .


Min prostata .



Detta hände som bilden visar ovan  
A det gamla B det nya sättet . 
Nerv rep 


Allt utanför det brandgula markeringen skulle lämnas kvar total i sin helhet Neurovaskulära buntarna all vävnad ända in på prostatan så gott som även så sädesblåsorna det förelåg att så göras Jag hade en låg risk cancer . Så ingreppet på mig så som det gjordes var inget annat egenmäktigt och otillbörligt  av Ali Khatami även en viss del av Johan Stranne På urologen Sahlgrenska Göteborg oavsiktligt Ärrbildning på den ena sidan så skulle Khatami låta detta var . Khatami påstod att det var ärrbildning båda sidorna  det var en ren lögn Stranne sade att det var bara en sida Stranne sade också att det tog till rejält marginal lite mer på den sida som var ärrbildning så även att mina neurovaskulära buntar blev bort opererade det var en bred resektion ,det skulle aldrig ha utförts det fan ingen som helst anledning till detta så sammantaget så som det gjordes är inget annat än egenmäktigt och otillbörligt Jag William Gamelius Göteborg gav ej någonsin något mandat , tillåtelse att utföra ingreppet på detta viset ohörsamhet och dålig respekt visar detta på. Khatami vägrade lämna ut kopia på operations videon . I vart fall skulle allt lämnas kvar till varje pris bara prostatan behandlas 



Ge akt på clipsen nerverna frigöres från prostatan .


Här ser ni dom neurovaskulära buntarna bild ovan 


Nerverna hänger i dom gula banden


Bara prostatan skulle behandlas allt annat skulle lämnas kvar totalt i sin helhet



Städat inget kvar . 


Allt intakt Vas deferes,anpulla of ductus deferes,seminal vesicle och neurovaskulära och all vävnad intill prostatan skulle lämnas kvar i totalt i sin helhet bara prostatan skulle behandlas .






 Så skulle det göras 





Hel och skadad .


Detta  hände som bilden visar som aldrig skulle hänt jag Gamelius ser det som en egenmäktig och otillbörlig handling man kan kalla det rena illdådet Jag gav ej tillåtelse att utföra ingreppet på detta viset bara prostatan skulle behandlas  Det otillbörliga som är en straffbar handling Stod Ali Khatami  för på urologen Sahlgrenska Göteborg 

Reparation .





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar