Powered By Blogger

onsdag 24 juni 2015

Prostatacancer Överbehandlig

William Gamelius .   Göteborg Sverige 24 Juni 2015 . 19 September 2015 . December 2015 Nu 2016 6 Januari 2018
Min e post.   Gamelius@gmail.com 
 Bilden illustrerar kapning av dom neurovaskulära  buntarna som egenmäktigt och otillbörligt bortopererades det fans ingen anledning till detta . Det var Ali Khatami på urologen Sahlgrenska Göteborg Sverige som utförde illdådet . Jag ifrågasätter Khatamis kompetent i detta fallet  . Jag var inställd på att taga bort den cancerogen prostatan och absolut inget annat det innebär att mina neurovaskulära buntar och sädesblåsorna  skulle lämnas kvar total i sin helhet till varje pris där om råder inget tvivel från min sida  . Ingreppet såsom det gjordes var egenmäktigt och otillbörligt  alltså en straffbar handling . Hur mycket skuld Johan Stranne på urologen Sahlgrenska Göteborg hade  i det otillbörliga ingreppet har jag inget svar på ännu Johan var deltagare i det hela , Johan började sedan tog Khatami över. Februari 2013 hade jag sammanträffande med Khatami vad som sades där skall redogöra senare men en sak skall säga nu , Johan Stranne frågade Khatami om han skulle vara med på samtalet men där svarade Khatami Johan nej jag vill ej ha med dig jag vill prata med Gamelius skälv så ni kan undra varför. Jag har frågat Johan i vilket syfte och varför han ville deltaga . Jag har ej fått något svar på det ännu .   

Sweden   Språket och texten är på svenska 



Enligt bilden skulle det vänta och se ,det skulle ej opererats . 







Bilden visar på kapade neurovaskulära buntar , cancern befanns bara i prostatan . 


Se heldragen färg markeringen högra bilden ovanför så skulle prostatan skurits ut  men Khatami gjorde något annat otillbörligt som han inte hade mandat till eller rättigheter till jag hade en lågrisk cancer . Ali Khatami var verksam på urologen Sahlgrenska Göteborg Sverige Khatami är ej längre verksamhets chef på urologen . 

Återkommer med  mer information prostatan och våra nerver 
Nerv reparation .
Kapning nerv bunt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar